“Dat we met Bauhaus een succesvolle formule hebben, staat vast. Maar het avontuur begint pas net”, aldus Herwin Oost, algemeen directeur bij Bauhaus Nederland. “Met ons nieuwste bouwcentrum in Den Hoorn kunnen we onze succesvolle Bauhaus-formule voor het eerst naar de Randstad brengen. En dan gestaag toe naar landelijke dekking”. Ook online worden er flinke stappen gezet. “Momenteel werkt een team achter de schermen hard aan de lancering van onze full-commerce webshop, met thuisbezorging!”
Tekenend voor de cultuur
In de vestiging Groningen, waar Herwin Oost als vestigingsmanager startte, zijn nog steeds 37 mensen in dienst die vanaf dag één bij de leverancier werken. Het is tekenend voor de cultuur van de multinational die draait om samenwerking en partnership. In de eerste coronacrisismaanden aarzelde Bauhaus niet om direct met de leveranciers te communiceren over flexibilisering van voorwaarden en hoe daarin samen op te trekken. Het gaf rust en voorkwam lege schappen. Oost moedigde de relaties zelfs aan zich te melden als er continuïteitsproblemen waren onder het motto: ‘Samen lossen we dit op’.
Bescheiden feestje
Bauhaus viert het eerste lustrum met een mooi feest. Tussen 28 augustus en 6 september maken klanten onder andere kans op een ticket voor de drive-in-bioscoop die op 19 september wordt georganiseerd op de parkeerplaats van alle vestigingen. Coronaproof, uiteraard.