Warmteservice opende op 28 augustus de deuren van haar nieuwste vestiging in Hellevoetsluis. Met deze opening komt het aantal vestigingen van het snelgroeiende familiebedrijf alweer op 81 te staan. Verspreid door heel Nederland is Warmteservice daarmee naar eigen zeggen dé keuze voor de handige doe-het-zelvers en de professionele installatie- en klusbedrijven.
Met als één van de belangrijkste speerpunten dat het bedrijf graag in de buurt van de klant wil zijn, opent Warmteservice geregeld nieuwe locaties in heel Nederland. Na de recente openingen in Steenwijk, Oosterhout en Roermond is het nu dus de beurt aan Hellevoetsluis.
In de buurt van de klant
Volgens formulemanager Patrick van Tol, ook verantwoordelijk voor onder andere de vestigingen in Spijkenisse en Dordrecht, is Hellevoetsluis een logische keuze. “Met name in de vestiging in Spijkenisse hebben we een groot aantal klanten uit Goeree-Overflakkee en omgeving. Voor deze klanten wordt het nu een stuk makkelijker om ons te bereiken en dat is één van de speerpunten van Warmteservice.”
De nieuwste locatie telt 373 vierkante meter en heeft net als de andere onlangs geopende vestigingen als vanzelfsprekend een duurzaam karakter. Troste vestigingsmanager Jim Oudenaarden: “Wij hebben geen gasaansluiting en gebruiken airco’s die zowel kunnen verkoelen als verwarmen. Deze werkwijze sluit aan bij de producten die wij verkopen en met name in deze regio gretig aftrek vinden. We zien bijvoorbeeld in onze vestigingen in Goes en Vlissingen dat er op de Zeeuwse eilanden veel vraag is naar zonnepanelen en daar leent deze omgeving zich natuurlijk ook uitstekend voor. Veel ruimte, weinig hoogbouw en dus alle mogelijkheden om vrij eenvoudig te verduurzamen.”
Tevreden klanten Warmteservice
Nu de deuren van de nieuwste vestiging geopend zijn, blijkt de klant moeiteloos zijn of haar weg te vinden naar de dichtstbijzijnde vestiging. Oudenaarden: “Ook voor de klanten in Spijkenisse is de opening van het nieuwe filiaal een prettige ontwikkeling: de drukte wordt nu een stuk beter verspreid en wij kunnen zo zorgen dat we iedereen goed en vakkundig blijven helpen. Een win-winsituatie.”